Snart hemma

publicerat i Allmänt;
Nu är vi snart hemma, det har varit en underbar helg med mycket mys, god mat, fiske och sömn. Kunde inte blivit bättre. 
Imorgon väntar vardagen, jag ska på min första skolvecka och älsklingen ska iväg på sin arbetsvecka. Nästa gång han kommer hem så ska vi äntligen få göra kub-testet. Blandade känslor men det känns skönt att göra det. Direkt efter det flyger vi till Stockholm för fotboll.
Vår utsikt från stugan :) 


Taggar: fjäll, gravid, graviditet, livskvalité, mys, vecka 12;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Verkar mysigt med stuga i fjällen! Själv har jag aldrig varit norr om Dalarna. Får kanske åka uppåt landet på semester någon gång! :)

Svar: Ja det är så mysigt! :D Ja det tycker jag :D Jag skulle vilja åka uppöver mer också, på semester mot Kiruna och så, men oftast så blir det att man åker neråt i landet. Det är lite tråkigt :)
norralivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :