Fruktbegär

publicerat i Allmänt;
Jag är heeeeelt beroende av frukt. Som jag skrev tidigare, så är kiwi en stor favorit men det är helt sjukt hur en fruktsallad lockar 1000 gånger mer än chokladkakan i skafferiet. Det är så himla, himla gott. 
Igår buffade det runt i magen så mycket och det syntes så otroligt tydligt. Jag fick det på film tidigare under dagen men det var inget mot vad det syntes utanpå magen på kvällen strax innan jag skulle sova. Det är så ofantligt mysigt, många gånger kan jag hellre ligga och titta på magen istället för på tvn, haha. 




Taggar: chihuahua, frukt, gravid, graviditet, sparkar i magen, vecka 25;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise:

Åh frukt är så himla gott!
Jag har nästan helt tappat suget på godis och kaffe, blir mer illamående av det!

Svar: Jaa att det är! 😍 ungefär som mig då, vilken tur vi har ☺️👍🏻
norralivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :