Lördag

publicerat i Allmänt;
Det blev inget fjälls, imorgon åker älsk upp över dagen och hämta internetet. Innan det ska vi städa och sen ska jag hem till mina föräldrar en sväng. Hinna plugga i någon timme och sen är det hem och slänga i sig någon mat för att sedan åka till Jörn. 
Det är väldigt svårt att förstå att det faktiskt kan ske under veckan som kommer. Kanske föder vi på BB i Skellefteå? Eller så hinner älsk inte jobba så många dagar och att vi ändå hinner till Lycksele. Det är verkligen spännande tider! :) 
Fick en sådan fin överraskning ikväll och för första gången under denna graviditet så känner jag mig peppad och taggad inför förlossningen. På något vis så är livet pausat just nu och det är lite jobbigt det med, man väntar på att få börja det där nya livet och även om jag är orolig och nervös, ja, rent livrädd så är det oundvikligt och jag vill träffa, pussa och gråta över hur fint mitt barn är! För än hur det är så kommer det ju aldrig ha funnits ett finare barn NÅGONSIN är mitt, eller hur?! haha är det inte så alla säger. Jag känner mig lyckligt lottad trots att livet inte alls är så lätt som jag önskar att det vore! 
 

Kommentera inlägget här :