Amningskläder - Love Milk

publicerat i Shopping;
Hittade ett klädesmärke via instagram där de har amningskläder. Jag har helt gett upp gravidkläder, det är liksom två månader kvar, vissa kläder funkar ändå då de är stretchiga och jag lever i leggings. Det känns viktigare att Hitta lite amningskläder som funkar men som ändå är fina och det är inte så lätt faktiskt. Men då hittade jag Love Milk på insta som sagt var och de hade rea. Både gravidkläder och amningskläder är fasen inte billiga men fick båda dessa för under 400kr. Riktigt kap med andra ord och kläder i min smak. 
Tycker om färgerna jättemycket på den längre klänningen, så fin! Det är alltså den som är svart och vitrandig med lite vinrött längst ner :) Riktigt kap som sagt var!
 
 
 

Taggar: Love Milk - Amningskläder, gravid, graviditet, shopping;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av L:

Så fina kläder. Och bra med rea.
Ett tips bara. Köp inte för mycket amningskläder innan du vet om du kan amma. Jag köpte flera plagg och var så inställd på att amma, och sedan fick jag en bebis som inte tog bröstet :( så nu behöver jag inga amningskläder. Men jag hoppas att amningen fungerar för dig och att du får möjlighet att använda de fina kläderna :)

Svar: Ja jag tycker om dem. Speciellt att man kan använda dem även om amningen inte skulle fungera :) Nej, jag har inte köpt på mig för mycket, men lite känns bra att ha hemma så får man komplettera sen om amningen fungerar :) Tack så mycket! :)
norralivet.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag köpte amningslinnen på hm som jag har under mina vanliga kläder. Tycker det är smidigt, inte så dyrt och man behöver inte visa hela magen när man ammar.

Svar: Ja jag har hört att de ska vara bra :D
norralivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :