Flytt

publicerat i Allmänt;
Syster ska flytta, första lasset blir på lördag och det känns så vemodigt samtidigt som det är så otroligt roligt för hennes skull. Det är inte så farligt långt bort heller, Sundsvall som ligger ungefär 25 mil härifrån så jag och Nanna kommer nog att hänga väldigt mycket med henne och bo över :) Det ska bli lite mysigt att få ha lite stadskänsla samtidigt. Nästa vecka då älsk är borta och jobbar så tror jag att vi åker till över helgen :) Ska bli mysigt! Att få bo hos henne och lära känna staden tillsammans med henne :) 
Sen är ju vår skola där och jag kommer att börja i hennes klass när jag har varit mammaledig färdigt. Så det blir ju perfekt, både att man har boende men framför allt att man kommer kunna ha riktig kvalitetstid tillsammans under dessa veckor :) Så mysigt! Är så glad för hennes skull, att hon ska få bygga ett nytt liv på en plats som är så mycket större än Dorotea. Här kan man inte växa, här finns det inte så stor möjlighet till att hitta kärlek eller ens ha ett liv om man inte redan har typ familj. Hon kommer att kunna träffa mycket nytt folk och har mer livskvalité på sin fritid. Dorotea är inte så mycket att hurra över, hade jag inte haft älsk och nu Nanna så hade jag inte stannat kvar kan jag ju säga :) Sen finns det ju alltid kvar om hon vill flytta hem igen! :) 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Och du får hälsa på så mycket du vill! ❤️ Bästa systern man kan ha! ☺️

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Om ni passerar Sollefteå skulle det va jättekul att ses!

Kommentera inlägget här :