Stor och liten

publicerat i Allmänt;
Vi åkte på stor och liten idag, det var typ 7 vuxna och 11 barn där och Nanna ÄLSKAR att gå på dessa träffar. Hon är så nöjd hela tiden, trots att hon inte slutet var väldigt trött och hungrig. Det är så härligt också att få komma ut och prata med andra föräldrar som är inne i samma period i livet som en själv :) 
Nu när vi hemma, Nanna somnade direkt och sover än, hon är inne på 1 1/2 timme kanske. Jag hör henne snarka i babyvakten, haha. Lilla älsklingen! Ikväll kommer kärleken hem och jag måste iväg en sväng ikväll och ska även hämta lite saker runt om i samhället, bland annat en potta och en lära gå vagn! :) Nanna skulle nog älska vagnen inom en snar framtid. 
Sen ska mamma och jag fixa det sista på festprogrammet och sen åker vi hem igen. Imorgon ska jag fixa mina fransar och sen på fredag ska jag fixa mina naglar och sen på lördag smäller det! :D 
Gud vad jag älskar denna bild, den återspeglar verkligen hennes personlighet! :D 
 

Kommentera inlägget här :