Söndag

publicerat i Allmänt;
Det blev en riktigt lugn söndag då mannen åkte kring 18.00 till Skellefteå för utbildning. Nanna somnade 19.30 typ och sen dess har jag kollat ikapp på YouTube, följer väldigt många vilket innebär många nya videos per dag haha. Nu insåg jag att klockan redan är över 11 och jag borde verkligen gå och lägga mig. Hoppas på en lugn natt men tvivlar på att det blir så lugnt, Nanna har varit lite bökig nu i några nätter och jag vet inte riktigt vad det beror på. Kanske är det en växtperiod, att hon har börjat gå, tänder. Man får ju spekulera i all evighet om man ska försöka hitta vad som är knas. Det är bara att "go with the flow" typ tills det börjar lugna ner sig lite, för att det sedan ska bli något nytt. Det är väl ändå det som är ganska härligt, man märker att det händer så mycket i den där lilla kroppen och OJ vad det är spännande att följa hennes utveckling! :) 
 

Kommentera inlägget här :