Måndagen lider mot sitt slut

publicerat i Allmänt;
Och en ny vecka är påbörjad. Är det bara jag eller springer veckorna verkligen förbi, vilken vecka är det ens nu? OMG, skulle ha gissat på veckan 8 max men vi är ju på vecka 9. Nästa vecka måste jag ha valt ämne till mina examensarbeten, gud vad tiden går fort. 

Nanna har somnat, hundarna har varit ut så nu blir det väl en timme i soffan innan det blir sängen :) Tänkte uppdatera på födelsedagspresentsfronten. Jisses vilket ord det blev, men jag gör det i inlägget med presenterna. Så kanske folk inte köper dubbelt eller så :) 


Bilden är tagen från en video från instagram, så väldigt suddig men idag kom grannen förbi och skottade gården igen och hon stod hela tiden medans han skottade. Sjukt länge med andra ord. Hon kan verkligen, är så otroligt stadig men hon vågar inte än. Inte mer än några sekunder åt gången och sen ger hon upp. Ska bli så spännande när det väl släpper, väntar på det varje dag. Den dagen kommer jag att svimma, haha. 
 

Kommentera inlägget här :