Så härlig dag

publicerat i Allmänt;
Gud vilken härlig dag det har varit idag, vädret gör så mycket. Och vänskap som ger glädje. Jag och Nanna åkte till en vän som bor här och träffade hennes dotter och sen kom även hennes karl hem med deras son på 4 år. Var där ganska länge och när jag kom tillbaka till stugan så hade mannen kommit hem från sin skotertur. La Nanna direkt så att hon fick sova lite då vi skulle ut och äta på kvällen. 

Vi hade bokat bord på 69 grader nord, en restaurang som är på Borgasidan där det är grym mat. Även en av mannens barndomsvänner skulle följa med vilket var väldigt trevligt. När han kom förbi i stugan så vaknade Nanna så vi gav henne mat och sen gick vi ner och hade så himla mysigt och Nanna skötte sig exemplariskt. Hon är så himla, himla duktig. Skriker inte, sitter och leker eller åt på något rån och drack vatten samt flörta med allt och alla runt omkring henne. Vi satt ändå där från 18.30 till 20.00 utan problem. Jag är så stolt över min dotter och så glad att hon är så harmonisk, glad och social :) Säger det till henne varje kväll innan hon ska sova att jag är stolt över henne och att jag älskar henne över allt annat. Såg en video någonstans om allt man bör säga till sina barn varje dag och det var en av sakerna, och orden kan inte ha mer betydelse än vad de redan har! Älskade barn! 

 

Kommentera inlägget här :