Fredag

publicerat i Allmänt;
Och vi blir kvar i Ormsjö en natt till. Men älsklingen sa att imorgon får vi komma hem, så tror att han saknar oss, haha. Inatt sov Nanna från 19 till 07.30 helt utan något uppvak. Inte ens stoppa i nappen. Mamma låg och snarka så är förvånad över att hon ens kunde sova, haha. Jag kan knappt med hennes snarkande.

Idag har Nanna åkte åkgräsklippare, så nöjd om än lite skeptisk ibland. Mamma har bakat bullar så Nanna fick en liten bit efter middagen. Ännu mer nöjd unge. Vi har även varit ute och upptäckt innan middagen så tror att Nanna har haft en riktigt bra dag, det känns alltid så skönt i mig att veta att hon har haft det :)

Nu ska vi snart fixa så att Nanna ska lägga sig, sen ska jag fortsätta med mitt Outlander-maraton. Älskar´t! Säsong 3 börjar den 11 september, kan knappt bärga mig!



Dagsfärsk bild, Nanna plockar blommor i blåsten. Det är mer som höst än som sommar hemma, kallt är det också. Nanna skulle helst ha behövt vantar på sig. Hon blir alldeles snorig av att vara ute i blåsten och kylan.
 

Kommentera inlägget här :