Nannas födelsedagskalas

publicerat i Allmänt;
Så var hon firad, vår älskade lilla dotter som inte är så liten längre. Eller ja, liten är hon men inte såååå himla liten. Ingen bebis längre iaf. Hon har varit så himla go och glad idag och det har riktigt synts på henne att hon har varit lycklig. Lycklig över att få träffa alla som håller henne kär och träffa hennes tremänningar som hon avgudar. Idag var hon även mer accepterad och inte bara den där jobbiga minsta personen i gruppen, haha. 

Nu ligger hon och sover, efter en fin dag även om hon hade svårt att komma till ro. Mamman i huset är också trött då man har stökat mest hela morgonen. I och med att vi har ett ganska litet hus och vi skulle bli upp mot 30 stycken så blev det lite ommöblering av huset och ta in utemöbler osv. Sen blev det att flytta ut allt igen på eftermiddagen och så var jag tvungen att snabbstäda efteråt också. Det var riktigt tillfredsställande att dammsuga efteråt kan jag säga med tanke på alla smulor och pärlsocker osv som det var på golvet, haha. 

Mannen i huset är inte hemma ikväll, han åkte på utbildning i all hast. Han har börjat som deltidsbrandman här på orten och ska nu iväg för preppveckor i Skellefteå både denna vecka och nästa. Så jäkla typiskt att det blev just på den veckan som jag börjar skolan igen. Men men, det är tur att det går att lösa och Nanna kommer att vara med sin mormor från tisdagkväll till fredag då vi kommer hem igen. Sen nästa vecka är ju jag hemma :) Fy tusan så som jag kommer att sakna henne. Har mer och mer problem att lämna henne märker jag!


Du är det absolut bästa jag vet och jag är så himla, himla rädd om dig! 
 

Kommentera inlägget här :