Torsdagen

publicerat i Allmänt;
Så var torsdagen slut. Eller ja, snart men jag räknar att dagen är slut när Nanna sover av någon konstig anledning. Dagen idag har varit riktigt bra. Det har varit en lugn dag och solig dag. Solen gör så himla himla mycket och vi passade på att vara ute och njuta av den. Nu sover Nanna som sagt och jag tänkte plugga lite tror jag, se lite Greys och sen sova. Måste lägga mig tidigt ikväll, passa på då Nanna somnade tidigare än vanligt :) 
Hahah alltså kolla, jag fick dit en rosett och den satt ändå relativt bra. Hon har så otroligt fint hår, alltså tunt och ljust. Hon har inte mitt hårsvall kan jag ju säga, inte än iaf men det kanske kommer. Den där rosetten sätter man fast med kardborre men det tog inte lång tid och behövde inte så himla mycket kraft för Nanna att ta bort den. Sötonge!
 

Kommentera inlägget här :