Vlogg

publicerat i Allmänt;
Haha ja jag är fortfarande kvar på detta vloggproblemet, jag vill verkligen börja vlogga men det har liksom inte kommit någon lösning. Tills dess att mannen kom på ikväll att jag kan använda laddkabeln för att föra över, tänkte aldrig på det. Men när jag väl provade så funkade det ju ändå inte, kom på att iPhoto öppnades och att filmfilerna inte syns på iPhoto. Sökte då ÄNNU en gång på google och tänkte att jag kanske kunde hitta en lösning en gång för alla och kommer in på ett forum där något såklart nämner iPhoto men även något som heter bildinsamling. JAHA, aldrig sett eller hört talas om men söker på datorn och visst finns det där. 
Jag går in på det och där finns alla filmer och det är så lätt som att bara markera filerna för att sedan flytta över dem i en ny mapp på skrivbordet. Haha, jag blir så less alltså! :P Men nu är filerna snart överförda och jag tänkte börja redigera. Förhoppningsvis går det fort, annars så lägger jag ut den ändå och snabbredigerar bara. Får se vad det blev för material av allt ändå :) Håll tummarna, haha! 
Denna gobit sover iaf, så ska köra igång med detta, fika lite och sen blir det sängen. Är så himla, himla trött! :)
 
 

Kommentera inlägget här :