Fredag

publicerat i Allmänt;
Idag ska jag jobba järnet. Alla uppgifter ska vara inskickade, åtminstone alla utom en om jag inte hinner färdigt den sista. Men den ska iaf vara i princip färdig efter idag. Den ska inte vara inskickad förrän efter vår sista innevecka och halva onsdag och torsdag-fredag efter tentan blir vi "lediga" så kan jobba med den då också. Har verkligen gjort allt för inte att känna mig stressad och det har varit stor skillnad mot innan barn. Då satt jag oftast kvällen innan med många saker och typ kallsvettades och hade panik. Nu har jag varit stressfri och alltid i fas vilket är gudomligt skönt! Det är jobbigt då man väl sitter, det blir ganska intensivt men gud vad skönt när man är färdig och vad man känner sig tillfreds efteråt åt man verkligen har jobbat hårt. Så bra! Att det skulle ta nästan tre år att inse det, haha. 

Sen är det helg, eftersom det fortfarande är sjukstuga här hemma så blir det nog inte många knop. Det är ju Eurovision imorgon och jag vet inte om vi ska se det hemma hos mamma och pappa. Jag hade velat det iaf. Får se hur vi gör. Antingen sover jag och Nanna där om älskling inte vill. Antar att han hellre är hemma och spelar dator eller något :) Ska ni se Eurovision?

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :