No time no see

publicerat i Allmänt;
Igen, som för 100:ade gången. Det har varit så mycket, påsk och ledighet och praktiken plus en massa plugg. Nu är praktiken slut och nu är det endast 100% plugg istället. Jag och syster åkte hemifrån klockan 5 imorse och kom till skolan strax innan 8, hon har handledarsamtal just nu kring examensarbetet och klockan 9 är det min tur. Jag har inte alls hunnit så långt som jag har velat men så ser det ut när det är mycket. Man har ju en liten också som tar sin tid på kvällarna och efter det är man utslut. Men men, nya tag nu. 

Ska köra handledarsamtalet sen sätter vi oss i biblioteket för att förbereda de muntliga vi har i eftermiddag. Jag hoppas verkligen att vi kommer oss iväg innan 17, vill komma hem i någon ordning :/

 
Vilken helg vi hade dock, strålande sol, fint sällskap och fiskning samt en massa skoteråkning. Den lever vi länge på :)
 
 

Kommentera inlägget här :