Utemöbler

publicerat i Allmänt;
Förra året fick jag utemöbler i födelsedagspresent av älskling. Vi hade letat ett bra tag men haft så svårt att hitta. Jag vill ha positionsstolar och ett bord som man kan bygga på eller som det är klaffar på. Det är ju så jäkla dyrt också med utemöbler men vi hittade några relativt billiga på Ikea så vi åkte dit och skulle köpa dem. De gick nämligen inte att beställa online. Men då var bordet slut. Så jäkla typiskt! De kom inte heller in i lagret på resten av sommaren så nu såg jag att de gjorde reklam för dessa igen så jag gick in och beställde bord och två stolar till med dynor nu faktiskt. 2700kr gick det på vilket jag inte tycker är så farligt alls, bara dynor i sig brukar ju vara svindyra. Tror jag betalade 900kr bara för dynorna till hammocken. Så nu ska vi kunna njuta på altanen i sommar, och rymmar många och kunna bygga ut och rymmas ännu fler. Det jag saknar nu är bara en låda för dynor, så man snabbt kan plocka ner dem i en sån och som dessutom kan fungera som pall att sitta på också. Vår altan börjar bli mysig och bra :) 
 
 

Kommentera inlägget här :