Första dagen på tredje veckan

publicerat i Allmänt;
Så var tredje veckan av praktiken inledd. Känns så bra! Önskar dock att man kunde spola fram typ 6 månader, det hade varit underbart. Men nu får man ta det i den lugna takten tills examen är bortgjord. Har ju en del att se fram emot tills dess så tiden kommer väl gå lika fort som vanligt, alldeles för fort med andra ord.

Älskling är på övning då han har beredskap i veckan, Nanna somnade relativt snabbt faktiskt. Utan krux i alla fall så det är jag nöjd över :) Gör mig inget att ligga inne i vårt sovrum och vänta tills hon har somnat. Har äntligen idag fått en massa saker fixade, fick tag i ett intyg från studierektorn så mina problem med CSN kommer lösa sig. Så sjukt system att man blir straffad för att man har varit mammaledig och börjat mitt i en termin. Men nu verkar det som sagt lösa sig. Imorgon ska jag ringa lite samtal och kolla upp inför en eventuell anställning någonstans. 

Funderar på vad man skulle kunna hitta på till alla hjärtans dag på onsdag. Är ju inte så mycket för sånna där jippon men man kan ju fixa något som har en tanke. Se om man hittar på något. Guuuud vad tiden går fort inser jag när man skriver om något som sker i mitten av februari. Usch, Nanna blir snart 2 år gammal. Känns så konstigt. Måste kolla med Sammy när han tror det passar med ett kalas, hon fyller på en fredag men vet inte om det är bättre att köra på lördagen ändå. Lilla älskling! 



Nej nu ska jag fortsätta titta på farmen och vänta tills älsk kommer hem. Han har gått och blivit sjuk så blir mystitta på Big Bang Theory innan vi ska sova tidigt ikväll. Hoppas att vi klarar oss någorlunda. I alla fall medan jag gör praktiken så älsk slipper vara hemma så mycket från jobbet. 
 
 

Kommentera inlägget här :