Lördag

publicerat i Allmänt;
Min lördag började med sovmorgon, imorgon är det älsklingens tur med sovmorgon. Igårkväll åt vi tacos med syster och hennes pojkvän samt att vi såg en svinbra film. När klockan var 22 så kändes det som att den var 2 på natten, så jag la mig. Så skönt!

Det blev inget Vilhelmina idag, vi åkte dit igår istället. Så idag blir det en hemmadag. Sammy ska skotta taken och vi ska bara mysa ute efter Nannas sovning tror jag. Det är riktigt skönt ute. Fick förresten veta idag att allt löser sig med CSN, så jäkla skönt och vilket lugn jag fick i magen. Helt sjukt. Längtar tills man slipper att ha med dem att göra. 

Farmor, farfar och faster har hunnit vara här idag också. Det är skotertävling i Tåsjö så farfar och faster åkte dit med skotrarna. Nanna tycker att det är riktigt roligt att titta på skotrarna men vill inte gärna åka själv. Det lär väl ändras antar jag, då lär det väl vara det roligaste som finns. Nu börjar solen skina igenom, vad det gör för humöret. Tror vi drar på en bobtur sen faktiskt :) 

 
Jag älskar verkligen den här bilden som Nannas faster har tagit. Den är så häftig. Haha när man ser lite äldre bilder på Nanna så inser man verkligen hur hennes hår har växt. Man förstår då allas kommentarer om att håret har växt mycket. Det har man liksom inte tyckt annars ;)
 
 

Kommentera inlägget här :