Nattat barn

publicerat i Allmänt;

Nanna är nattad, jag ska se farmen och sen ska jag sova. Ska packa ihop Nannas sista grejer imorgon då de ska upp till stugan i Borga. Innan Nanna somnade sa hon Borga och skrattade, sötnos! Hon tog även på sig sina skor ikväll för att hon var redo redan ikväll på att åka.

Jag tänkte att jag packar så Sammy slipper imorgon. Det verkar som att det är nog så stressigt ändå imorgon. Sen är det vissa saker som inte går att packa ikväll. Usch kommer sakna henne, känner mig alltid halv utan henne. Det räcker liksom med att vara borta på praktiken. Men det känns ändå roligt att hon får kvalitetstid med sin pappa och hans familj och släkt. Det mår hon gott av! 

Imorgon blir det inget särskilt för oss iaf, syster ville på Avion. Får se om bror följer med dit också. Sen blir det nog mys i lägenheten. Lördag ska vi äta ute allihop och hitta på något under dagen. Sen blir det bio för mig och syster. Får se vad vi gör efter bion. Hoppas och tror att bion är superbra. Har hört så bra om den faktiskt! Hoppas också att det är svinbra Soundtrack, första filmens soundtrack var så jäkla bra. Andra filmen gjorde mig besviken så jag hoppas på en förbättring till denna gång. 

(null)

Kommer att sakna dessa två ihelgen. Så mycket! Helgerna är så värdefulla när det kommer till att få umgås. 


Kommentera inlägget här :