Krossad telefon #2

publicerat i Allmänt;
Ja jag ordnade heeeela kvällen igår med älsklingens gamla telefon för att ha en att använda. Skitseg och taskigt batteri men bättre än inget. Kunde ringa igen vilket var en jäkla frihet. 

Men så hinner jag inte mer än komma till parkeringen där vi skulle hjälpa till under skotertävlingen som var idag. Kommer till husvagnen där vi skulle stå och servera mat och hittar inte telefonen. Går ut och letar och till slut såg speakern att jag letade något och frågade om det var en telefon jag letade. Någon hade backat över den, så den måste ha legat på parkeringen. Började böla, igen. Suck!

Så nu har jag ingen telefon igen. Jag håller på att bryta ihop....som toppen på det så är jag utslut efter idag. Det var riktigt mycket att göra. Ska lägga Nanna nu och sen ska jag också lägga mig. 

 
Testade ac:n igår, det var +28 när hon la sig, 30 min senare var det +22. Så härligt!
 

Kommentera inlägget här :