Marknad och Doroteadagarna

publicerat i Allmänt;
Shit vad kul det var på lördagen, jag trodde inte att det skulle bli så roligt. Den dagen kommer jag att leva länge på. Vår tur verkar ha vänt också och jag frågar mig om mina situationer med telefonerna kan va det som ha gjort det sista. Nu ska man inte ropa hej ännu men renovering på badrummet kommer nu att sätta i gång, jag har en ny mobil som är på väg hem och Nanna fortsätter att sova i sin säng. 

Älskling har jour i veckan, men ändå har vi haft en mysig dag tillsammans hela familjen. Vi gick på marknaden och myste i det fina vädret. Åkte sen dit och lyssnade på musik och träffade även kusiner med kusinbarn så Nanna var mer än nöjd. Imorgon åker alla upp till Ormsjö och vi också. Vad Nanna ska ha roligt. Får se vad älskling hinner efter det också med badrummet medan vi är borta. Tror inte att vi blir där så länge, det beror lite på vädret. 

 
Haha det blir ju så bra kvalite på bilderna med min iPhone 4s :P 
 

Kommentera inlägget här :