Underbar dag

publicerat i Allmänt;
Det har varit så varmt idag, vi började dagen med en fika på Görans hela familjen men sen fick pappa stanna hemma då han har jour och jag och Nanna åkte upp till Ormsjö. Vi passade på att mysa på altanen en stund innan alla andra kom upp och efter det har det varit full fart. Nanna har lekt från att de kom upp. Vi tog alla en tur ner till badstranden också och vissa tog sig ett dopp. Nanna varit inte allt för förtjust i att bada i sjön medan alla andra barnen var helt lyriska. Det var 22 grader i vattnet vilket är otroligt varmt, det blir typ aldrig så varmt i Ormsjön i vanliga fall då det är en dämd sjö som är väldigt stor. Imorgon fortsätter vi och myser, vi blir uppe en natt till iaf.

Älsklingen har hunnit få tag på en rörmokare som ska komma nästa vecka och har börjat riva det sista själv. Imorgon ska systers kille hjälpa honom med lite saker så renoveringen fortsätter. Hade velat filma det men får se om jag hinner. Till veckan kanske vi ska åka och beställa lite grejer till badrummet, tänkte sätta mig och kolla en toalettstol nu även om jag borde gå och lägga mig.

Nanna sover som en stock som vanligt efter att hon börjat sova i sin säng igen. Hon vaknar aldrig egentligen, de gånger hon ens låter är de gånger hon har tappat nappen och oftast hittar hon den själv och man behöver inte ens gå in i rummet. Så skönt! Så viktigt!

 

Kommentera inlägget här :