Mysig dag

publicerat i Allmänt;
Dagar som dessa känns så oerhört värdefulla. Vi har umgåtts med både min och Sammys familj idag, Nanna har minst sagt varit speedad haha. Hon älskar verkligen människor, så social. Hon somnade direkt när Sammy la henne ikväll och har sovit bra sen dess. Att sova utan nestet visade sig vara en riktigt bra grej, tur hon accepterade det denna gång :) Klockan är redan svinmycket så ska lägga mig nu. Lördag imorgon, snart är sportlovet slut. Hann med en del plugg iaf vilket jag är otroligt glad över. Det känns som den största tyngden har lättats från mina axlar. Har varit väldigt tungt ett tag nu. Hoppas att det bara blir lättare och lättare för någonstans måste jag hitta energin att orka hela vägen. Det kändes ganska hopplöst där ett tag. Får se hur det går framöver.

Ser fram emot att få ladda batterierna imorgon med en älskad vän. Att träffa henne brukar alltid göra gott både i mitt hjärta och min själ. På riktigt! Kan känna mig så tung och trött innan men så pigg och positiv efteråt. Ska bli spännande att se hur Nanna reagerar när hon ser tjejerna också, det var länge sedan de träffades. Oj, vad mycket som ska ha hänt sen sist jag såg dem. Lördagen blir en himla bra dag! <3

 
Evas Beauty här i Dorotea gjorde fina naglar på mig i onsdags, så himla fina! På något vis så är naglarna den viktigaste skönhetsgrejen för mig. Kanske för att jag inte kan få långa naglar oavsett hur mycket jag kämpar. 
 

Kommentera inlägget här :