Lördag = sötsaker?

publicerat i Allmänt;
Sen jag blev gravid så har mitt sötsug blivit i princip bortblåst. Visst kan jag få vissa infall men det är inte ofta. Älsklingen var så trött efter maten att han somnade, han var så trött och där satt jag i soffan och tänkte att det är nog lika bra att jag äter lite choklad då det är lördag. Så sjukt ändå? Jag var inte ett dugg sugen så varför skulle jag ens äta? Borstade tänderna istället och kröp ner bredvid kärleken :) så ska faktiskt sova nu, det är något med fjälluften, alltid lika trött då man kommer hit :) så skönt att få sova! :) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Jag håller med dig, fjälluft är något särskilt för själen! Lugnande, sövande och allt känns så mycket bättre där :) jag var mycket i fjällen när jag var yngre, men nu har jag flyttat söder ut där det är platt och knappt någon skog eller berg. Haha, det lät hemskt nu! Men fjällen står kvar så jag kan åka dit emellan åt!

Svar: Jaa verkligen!! :) man mår så bra. Ja precis, de gör ju det :) Du får åka upp en sväng och mysa snart :D
norralivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :