Dagens 1 besök

publicerat i Allmänt;
1 besök av 3. Jag och Nanna åkte till min morbror i förmiddags där 2 av mina kusiner var med deras barn. Nanna älskar att vara ikring barn så det var mysigt! Älskar verkligen min släkt, de är så varma och omtänksamma, glädjespridare utan dess like. Så viktigt för mig att Nanna träffar dem när möjligheten finns och få ett band till dem, så gott det går med tanke på att de bor några mil härifrån. Släkten är så utspridd, från Sundsvall, Umeå till Vilhelmina. 25 mil som längst men försöker att träffa och åka till allihopa så gott det går. 
Nu sover Nanna gott på altanen i vagnen och när hon vaknar ska vi åka och hälsa på ett par kompisar en sväng. Se deras hus och så :) Mysigt! Sen ska älsk släppa av mig och Nanna hemma hos mamma och syster, där hon ska sova sin eftermiddagslur medan vi ska julpyssla, umgås och mysa! Julmusik, kanske lite chai latte som luktar jul och bara må gott som vi är så bra på :) 
Denna söndag blir nog alldeles perfekt! :) Glömde helt bort att filma igår, tänkte att jag kunde filma lite idag kanske. Få ihop en liten video iaf :) 
Blir galen på hennes ställande hela tiden, äntligen har jag fått låna mjukhjälmen från kusin :D 
 

Kommentera inlägget här :