Måndag

publicerat i Allmänt;
Och vilken fin sådan :) Började dagen med att städa nedervåningen, först skulle jag bara plocka ihop och torka lite ytor men som vanligt när jag börjar så inser jag snabbt att det är lika bra att fortsätta så hela nedervåningen fick sig en omgång. Imorgon ska jag städa övervåningen samt putsa alla fönster på insidan iaf så får jag ta utsidan när de har sopat gatorna. Antar att det lär dröja med tanke på att det toksnöar ute nu. Är så himla, himla less på allt grus dock! 
Kring 11 så åkte jag och köpte lunch med en fin vän för att sedan hem igen där vi åt och surrade för att sedan ta en promenad i det härliga vädret. I eftermiddag så somnade Nanna i vagnen igen och solen sken så grymt mycket på altan så jag la mig i vår soffa på altan och sov en timme i den friska luften. Sååå härligt! 
Så dagen har verkligen innehållit en hel del och bara saker som har gjort att livet känns så sjukt härligt. En guldkant i vardagen ni vet :) Nanna sover just nu och jag tänkte plugga i en timme och sen se paradise hotel och ex on the beach innan läggdags. Måste lägga mig tidigare idag, somnade halv 2 inatt haha. Inge bra med tanke på att man vakna till en liten skrutt klockan 7. 
Så mysigt, somna till sol, frisk luft och sin dotters andetag! 
 

Kommentera inlägget här :