Long time no see

publicerat i Allmänt;

Som vanligt! Fan vad jag suger på att blogga. Och filma för den delen. Ligger iaf och ska sova nu och jag som sa att jag skulle lägga mig klockan 9 idag. Haha! Blir galen på mig själv. 


Dagen har iaf gått i ett känns det som samtidigt som den har känts vara hur lång som helst. Vi är i Ormsjö, har myst här under dagen bortsett från att jag åkte ner en snabbis för att kolla kylen då den har varit grymt konstig de senaste dagarna samt tagit in posten då jag väntar paket. Ska skicka syster att ta in posten imorgon så man slipper åka ner. 

Imorgon kommer nämligen finbesök upp på backen. En fin vän och hennes underbara töser. Ska bli mysigt, även om vi sågs förra veckan så är det alltid den bästa dos av uppladdning för mig att få träffa Anna. Men först, en god natts sömn. Nanna sover så sött, snarkar och drömmer om varannat. Älskade lilla vän, vad mamma älskar dig! Nu är det en vecka till inskolning på dagis, den dagen har känts så avlägsen. Känns så konstigt att dagen snart är här, börjar gruva lite. Även om jag är 100 på att hon kommer att ha det bäst så är det ganska naturligt att känna att det är fel att lämna bort sitt barn. Det är väl en väl rotad biologisk del i kroppen, antar jag. 


Hon sover alltid som en stock i Ormsjö. Min duktiga lillstora tjej. Det är så konstigt hur hon ibland kan kännas så stor och duktig. För att man i nästa sekund faktiskt inser att hon bara är 1,5 år. Nanna Inga Neona Lillfjäll, den bästa människan som går och har gått på denna jord! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NORRSKEN EMMA:

men så söööt =)

ha en fin onsdag
kramizz

Kommentera inlägget här :