Ny babyvakt

publicerat i Barnprodukter;
Jag var tvungen att köpa en ny babyvakt i veckan, jag blir tokig på den vi har. Den skrapar så högt att man inte kan ha på ljudet på telefonen. Då iPhone har 14 nivåer på ljudet och det låter som att den ska gå sönder vid nivå 2 så förstår ni säkert hur jäkla högt det är, helt sjukt! 

Jag kunde ju inte använda den i Borga ihelgen och då var jag verkligen i behov av den pga att Nanna sov i sovrummer längst bort och jag inte kunde höra henne nästan utan den. Så irriterande. Så här låter den, varning, ha inte för högt ljud på datorn/telefonen om ni ska spela videon:




Det är kanske förståeligt att man inte kan använda den. Längtar också tills man slipper att batteriet på telefonen dras ur så fort pga att man måste använda den som babyvakt. Nej detta var inget bra köp. 

Kommentera inlägget här :