ÅÅÅÅH!

publicerat i Allmänt;
Vart har jag varit, borta uppenbarligen! OJ så dålig jag är på att blogga. Sämst även på YouTube men där har jag iaf material som bara väntar på att bli redigerat. Men men. Det händer så mycket. Nanna och dagis, jag och plugget, älsklingen med jobb och plugg. Det blir lugnare snart tror jag. Hoppas jag. 

Jag gjorde en tenta idag, så nu är det bara en uppgift kvar på den sista pedagogikkursen och efter det är det "bara" examensarbetet fram till jul. Så då blir det skillnad för mig också. Nanna ska få va hemma imorgon och på onsdag, hon ska vaccineras så jag hoppas att febern håller sig borta. Vill ta mässlingsvaccinet, är så jävla rädd för mässlingen. Finns så många idag som inte vaccinerar, sjukt respektlöst. Och det är överallt, inte bara i storstäderna. Irriterande! 

Sen nästa vecka åker jag och Nanna till Umeå till bror och hänger med dem och även syster. Sen åker vi hem allihop på fredagen då det är dop på lördag för mitt yngsta kusinbarn. Mys! Det händer en hel del nu faktiskt. Nanna sover och jag ska hämta ett glas pepsi Max och njuta av lugnet. Imorgon ska jag och Nanna bara mysa tillsammans. Lite snorig är hon så passade kanske bra att få va hemma och vila. Vi ska ta det lugnt och bara vara, vi två! <3
 
Det blev badning i köket idag då jag inte orkade åka upp till mamma för att bada henne och hon var trött. Men det funkade ju finfint så skönt att ha det som en back-up. 
 

Kommentera inlägget här :