Påsklovet, allt roligt har ett slut

publicerat i Allmänt;
Vi har varit ledig så länge att det kändes som att man levde i en liten bubbla. Förskonade från allt vad jobb, plugg och måsten innebär vilket har varit väldigt skönt. Men desto mer påtagligt denna söndag då allt roligt har ett slut. Jag har typ blundat för allt vad plugg heter, vilket är dumt idag. Fick i väg min gamla uppsats ikväll iaf så får vi se vad handledaren säger. I veckan kommer jag att behöva lägga in växel 100 för att hinna med allt, jag hoppas att Sammy inte har övertid som de trodde att de skulle ha. Så han kan ställa upp och ta Nanna eller om jag måste fixa någon annan som kan ta henne medan jag pluggar. Det kommer bli så mycket bättre då man kan lägga all energi och tid på studierna, det är inte lätt att jobba 100% och samtidigt plugga 100%. Usch!

Vi har iaf haft det så underbart härligt, så skönt att Sammy kunde ta ut pappadagar så vi kunde vara lediga tillsammans allihopa. Så värdefullt! Och vi hann med kvalitetstid med all släkt och familj, vilket också är otroligt underbart. 

Nu ska jag fixa färdigt det sista presenterna till Nannas tvillingkompisar som fyller år snart! Gud så tiden går fort! För fort!

 

Kommentera inlägget här :