Sjuk!

publicerat i Allmänt;
Japp, jag har åkt dit igen. Känns för jävligt om man ska vara helt ärlig. Nanna är hemma med mig men det är då aboslut ingen fara då hon är så lugn. Hon leker mesta dels själv med sina dockar eller kök och är så nöjd. Hon är lite snuvig och trött så jag tror inte att det har gjort något att hon har varit hemma. Vi blir hemma imorgon också, mår fortfarande inte bra. 

Annars har det gått i snigelfart idag. Så skönt att vi hade rester så man slapp laga mat. Är skönt att det snart är kväll så man får gå och lägga sig. Haha. Sjukt egentligen. Men är så slut. Älsklingen kom hem och la sig på soffan direkt utan att äta något ens och har legat där nu i snart 1 1/2 timme. Undra om det är något på G i hans kropp också... suck! Huvudsaken Nanna håller sig frisk så är jag nöjd. Att vi är sjuk spelar mindre roll. Nu ska jag göra i ordning för läggning av Nanna sen. Blir ett bad innan i diskhon, nöden har ingen lag. 

 

Kommentera inlägget här :