Torsdag

publicerat i Allmänt;
Och även denna vecka swishade förbi. Helt sjukt vad tiden går fort. Återstående tid av praktiken är endast 5 1/2 vecka. Sen är det fullt fokus på studierna igen för att sikta på examen. Sagt det förr men säger det igen, jag ser verkligen fram emot att få börja jobba. Det ska bli en sådan härlig omväxling. Bara det att när man väl är hemma så är man ledig, istället för att alltid känna att man har något man måste plugga på. Förmodligen lär man väl ha lite att göra hemma ändå på kvällarna eventuellt men det känns som en litet problem om man jämför med 100% distansstudier. 

Eleverna har gått hem för idag, jag ska sätta mig och plugga lite tills syster slutar. Sen åker jag raka vägen för att hämta hem min lilla älskling och åker hem och gör mat. Imorgon är det sista dagen sen är det äntligen helg och ledigt igen. Helgen är ganska fullbokad, älsk har beredskap och måste hålla sig hemma dock. Jag och Nanna ska följa med till Strömsund en dag, tror det blev på söndagen faktiskt. Sen blir det eventuellt Vilhelmina på lördagen. Mysigt!

En dag kvar, en kort dag dessutom. Känns bra. Tror jag ska hämta Nanna innan hon ska sova imorgon så får hon sova hemma. Får se hur det går. Tänkte testa det iaf en gång för att se om hon pallar det. Annars får förskolan lägga henne och jag hämtar efteråt som vanligt. 



Åh vad jag längtar efter mornar som vi alla kan få känna så här, helgen kommer inte bli någon stress iaf! <3
 

Kommentera inlägget här :