Dagbok: Torsdag 7 juni 2018

publicerat i Allmänt;
Det känns som att jag har kommit in i ett flow igen när det kommer till bloggen. Kanske har att göra med att man inte skriver lika mycket längre. Det är inte alltid så lockande att skriva inlägg på bloggen när man redan har suttit och skrivit sida efter sida på skoluppgifter. 

Dagen började med att jag hjälpte en i klassen att få till hennes arbete. Jag hjälpte henne med innehållsförteckningen vilket är det som har krånglat mest för de flesta i klassen. Sen tog jag tag i att städa hela huset, det bästa jag vet är att få komma hem till ett rent hus när man har varit borta över en eller några nätter. Bara renbäddningen kvar sen så. Så skönt. 

Var tänkt att hinna ut till Fågelsta och hälsa på älsks moster och morbror men vet inte om jag kommer att ha någon bil. Vår har svärfar jobbat med i flera dagar nu, han har jobbat som lackerare så han har lackat om bakkjolen på den. Vi har fått låna en av deras men älsk har aldrig satt i barnstolen. Får se om jag får låna mamma och pappas bil en stund. Vi ska ändå dit och duscha snart. 

Vilken dag det blev, en riktig göra-nytta-dag. Kommer somna gott inatt. Framför allt då man ska åka till Sundsvall och ta examen. Helt otroligt :) 

 
Ni två betyder världen för mig! 

Kommentera inlägget här :