Examen

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte om det är för att vi är en stor klass, att vi är med 4-6:orna också men först blev vi lovad att 7 pers skulle kunna följa och kolla på examen. Sen blev det ändrat till 4 och se kom de ut med information att om det är möjligt så fick det gärna va mindre. Snacka om att man inte får känna att det är en stor dag som man vill dela med nära och kära. Så typiskt Miun känns det som. 

Imorgon ska jag sätta mig med min uppsats, den ska jag skicka in på torsdag till examinatorn så hoppas jag på snabbt betyg så man får ansöka om examen på riktigt från moodle. Vilken befrielse. 

Idag har vi fikat med TIm och Helena, sen skulle jag få Nanna att somna och det var mission impossible. Fasen vad hon var trög igen. Jag vet inte om det var för att vi var på fiket för länge, men hon somnade till slut iaf. Klockan är ju redan halv 4 så egentligen vill man ju väcka henne så hon inte sover för länge :/ Får se hur jag gör :/
 
 

Kommentera inlägget här :