Dagbok: Måndag 11 juni 2018

publicerat i Allmänt;
Och ny vecka. En lugn vecka för min och Nannas del. I fredags tog jag och syster examen och vilken dag. Dagen innan och även förmiddagen på fredagen var sjukt stressigt men så skönt när kyrkan var gjord. Nanna hade skött sig exemplariskt tydligen och jag hörde inget skrik från hennes håll. När min klass gick upp för att ta emot tackbrevet så vinkade hon så det stod härliga till när hon såg mig, haha. 

Efter det gick vi på hotellet och vilade, innan vi gick och åt kom mamma in med vår examenspresent. En rullväska i Nannas storlek full med grejer, pennor, sudd, post-it lappar och massa annat som man kan associera med läraryrket. Samt ett halsband som var så fint, ska visa en bild på det sen. Vi gick och åt middag tillsammans i familjen och efter det gick jag och syster till ett matställe som heter Udda för att träffa klassen. Emelie var kvar ute till klockan 2 men jag var nöjd strax innan 00. Har så ont i huvudet till slut så det var så skönt att få komma tillbaka till hotellrummet. Nanna sov dessutom till 09.30 så det blev en rejäl sovmorgon dagen efter, så skönt. 

 
Att få ta examen från ett universitet (så jäkla häftigt) tillsammans med sin syster, det är så sjukt underbart! Tillsammans klarade vi det, tillsammans tog vi examen, min syster och bästa vän! <3
 
 
Älskade kärlek, vad hade jag gjort utan dig?!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :