Sjukdom, såklart

publicerat i Allmänt;
Jag tyckte att Nanna var extra besvärlig att somna igår, hela dagen blev helt skev. Imorse när hon vaknade och under hela förmiddagen var hon så lättstött och blev ledsen för minsta lilla. Kände på pannan och tog sen tempen och visst hade hon feber. Hon ville direkt ringa pappa och tala om att hon var sjuk och hade "seber" samt att hon ville ha "getti och söttebullar", spagetti och köttbullar om det var otydligt haha. Jag hoppas att det är snabbt övergående men vi är ju lediga så det känns skönt. Ingen press av att vara tvungen att vabba eller att hon ska sjukskrivas från förskolan. Vi är lediga och hon får vila och lugn och ro. 

Hon har sovit bra, nu kommer jag väl få äta upp det men haha. Jag har vänt på dygnet totalt och borde egentligen gå och lägga mig. Blir en tidig morgon på fredag då vi ska till Sundsvall vilket inte känns så jättebra nu i och med att jag är vaken till halv 4 på morgonen igår till exempel. Måste hinna skicka in uppsatsen också, den slutgiltiga. Måste in imorgon eller torsdag. Så skönt när den är inne sen :) Nej, ska se klart en serie sen blir det sängen :) 

 

Kommentera inlägget här :