Måndag

publicerat i Allmänt;
Ny vecka, och det har varit en bra dag. Jag har fått bort plugg, jag och Nanna gick på skolan så jag har bokat in så jag kan göra bort lite observationer imorgon också. Nanna blev så blyg, haha. Det känns helt otroligt att jag ska få börja jobba, det kommer bli så ofantligt roligt. 

Helgen var otroligt mysig också. Vi trängde ihop oss på 55 kvm och sov hos syster och hennes pojkvän. Innan det var vi på Leos lekland med Nanna och min tremäning, hennes pojkvän och deras dotter som nästan är jämnårig med Nanna kom också dit. Så kul! Bror/morbror kom också dit så det blev riktig kvalitetstid med syskonen, älskling och Nanna. Den helgen kommer jag leva länge på. 

Nu kom älsklingen just hem efter en övning och jag hoppas att vi ska se något avsnitt av Game of Thrones som jag äntligen har fått honom att börja se :)
 

Kommentera inlägget här :