Mysig torsdag

publicerat i Allmänt;
Imorse vaknade vi och då var faster hos oss, hon kom hem till oss halv fem imorse då hon åkte in med svärmor för att kunna ta bussen vidare mot Östersund under förmiddagen. Hon åkte dit för att skriva teorin till körkortet, som hon klarade kan jag tillägga! Stort grattis till henne! :D 
Efter att de åkte så for jag och Nanna vidare till en relativt nyfunnen vän, så härligt att få träffas. Det är konstigt hur man bara känner att man klickar med vissa, trots att man inte känt varandra så länge. Barnen busade och lekte medan vi surrade och efter det åkte jag till kära mor för att plugga och Nanna för att sova. 
Blev storshopping på "stan" efter det, fattar inte hur vi gjorde men vi var ute på byn i säkert typ 2 timmar. Var först och lämnade mors lönespec, vidare mot apoteket för att sen gå på Ica. Nanna var utslut efter det men vägrade sova så hon var vaken till hon la sig för natten halv 8. Ibland är jag så övertygad om att hon inte behöver sova 2 gånger om dagen och ibland står jag fast vid att hon visst måste göra det. Orkar inte med mig själv ibland :P
Nu har jag filmat till kanalen en sväng, tankarna snurrar och då känns det bra att få ner dem. Lättare att få ner det på film då det blev nog så komplicerat i mitt huvud. Nu tänkte jag snart gå och sova, imorgon är det packa som gäller och sen drar vi till fjälls när mannen har kommit hem, så mysigt! 
Livet kan knappast gå fel med en groda i handen och en stövare i knät! :) Smågryn!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av astmatrollbysara.blogg.se:

Jag tänker att du nog har full koll, ibland behöver hon sova 2ggr, ibland inte :-) Alfred sover verkligen olika beroende på vad som händer under dagen.

Svar: Ja, det är konstigt hur olikt det kan vara många gånger. det som funkar ett tag slutar att funka till slit :P ja precis, har det hänt mycket så märker man att hon behöver sova mer :)
norralivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :