Irriterad

publicerat i Allmänt;

Säger bara en sak, beställ aldrig mössor med namntryck av en person på Instagram som heter Drommenom11barn. Beställde två mössor i början av MAJ (?!) och skrivit flera gånger med jämna mellanrum. Ibland fick jag inte ens svar trots att det står att hon hade sett det. 


Sen fick jag äntligen ett svar att mössorna var färdiga och bara väntade på min adress som hon hade "slarvat bort" trots att det stod längst upp i meddelandet på Instagram, detta var i början av juli. Hon kunde betala tillbaka pengarna om det var så att jag inte ville ha dem men längre men skrev då att om men eftersom de tydligen var färdiga så skrev jag min adress IGEN och sa att hon skulle skicka dem. 

Skrev för 10 dagar sedan att jag fortfarande inte fått några mössor. Inget svar!!!! 

Skrev nu igen på meddelande på Instagram men inget svar. Skrev då under en bild som hon publicerat att hon hade ännu ett PM och att jag förväntade mig ett svar. 1 minut senare står det läst under det privata meddelandet där jag skriver att jag vill ha tillbaka pengarna då jag aldrig varit med om liknande och där jag även förklarar hur dåligt detta är. 

Fick pengar på kontot men inget svar. Åh så irriterad! Som sagt, köp inte av henne! 

Kommentera inlägget här :