Måndag

publicerat i Allmänt;
Och vilken dag. Pluggdag men det går trögt. Mycket pga otroligt dåliga lärare, men det är nog bara att acceptera. Universitetslärare är inte så mycket att hänga i julgranen. Men, snart är man färdig. Då kommer de ta ett bra tag innan jag tar tag i att plugga något mer. Var tänkt att bygga på förskollärare men nej, inte än på vääääldigt länge. 

Appropå julgran, fick den första "gud vad jag längtar efter julafton" ikväll. Så nu lär det börja, haha. All uppladdning innan och allt mys under alla de där dagarna. Lever länge på dem alltså! I år blir vi hos svärföräldrarna och myser på själva julafton och hos min familj på juldagen. Tänk, att Nanna är 2,5 år då! Helt sjukt! Men först ska hon fylla 2. Varje gång som jag frågar henne hur många år hon fyller så svarar hon alltid antingen 4 eller 6 år. Hon är så fast besluten på att det minsann inte är 2 haha. Gud vad tiden går.

Idag har hon varit på förskolan, blir så imorgon också så jag får en chans att plugga järnet. Sen blir vi lediga. Det tror jag hon verkligen behöver. Ikväll var det inte roligt, och imorse ville hon inte alls fara. Hon var så trött ikväll, hon tjatade redan från innan 17 att hon ville sova, så la henne 18.15 tror jag. Sen låg hon och surrade i 20 min ändå i sängen men hon var så himla trött. Åt inget till middag heller :( Suck! Nya tag imorgon! 

 

Kommentera inlägget här :