Vår lillstora två-åring

publicerat i Allmänt;
Helt sjukt, Nanna fyllde två år i fredags. Eftersom den dagen är lite knepig att fira henne på så bestämde vi att det blev på en söndag istället, imorgon rättare sagt. Så jag har bakat bullar idag, fixat en av två tårtor och ska fixa resten imorgon. Vi städade övervåningen igår och ska städa färdigt nere imorgon och hämta smörgåstårta och fixa det sista. Sen kommer det en massa människor som är så viktiga i Nannas liv, som vi är så tacksam över att hon har. De som är hennes rötter, som hon kan lita på alltid. En så fin dag på många sätt. 

Det var så kul i fredags då man upprepade flera gånger att hon fyllde år, haha. Hon var helt novis och svarade alltid med något helt annat som hon höll på att leka med. Tycker det är så roligt, om några år kommer längtan börja redan när det är typ 6 månader kvar, haha. 

Nej, nu ska jag lägga mig snart så man orkar upp tidigt imorgon så man hinner med allt. Det är verkligen något mäktigt att få fira sitt barns födelsedag. Inte för presenter eller att man har kalas utan för att den dagen symboliserar den dagen som vi fick äran att bli föräldrar till den mest fantastiska människan på jorden. Den 23 mars 2016 började våra liv och jag inte förstå vad man levde för innan. Nanna är meningen med livet, fy vad jag är tacksam för henne! Vårt solsken, vår älskade dotter!

 

Kommentera inlägget här :