Paradiset Ormsjö

publicerat i Allmänt;

Nanna ligger ute på bron i vagnen och jag och mamma myser inne trots det fina vädret. Nanna lär nog vakna snart och då ska vi mysa ute. Vi ska fylla barnpoolen med varmt vatten så ska hon få plaska. Är så himla osäker när det kommer till solen, smörjer och har mig med ekologiska solkrämer och är supernoga med att ha något på henne huvud. Även om håret har börjar komma på henne huvud så är det otroligt ljust och ändå inte nog för att skydda. Jag är noga med att skydda mitt eget huvud liksom och då har jag hur mycket hår som helst. 


Så nu när hon ska få bada ute blir det i skuggan och med uv-dräkt. Skönt att hon sover de timmar som solen är starkast iaf. Gud vad hon har sovit förresten, hon är inne på 2,5 timme nu. Så skönt för henne, älskade lilla skrutt. 





Från i tisdags när vi var på lekland, så lycklig! 

Kommentera inlägget här :