Föregående vecka

publicerat i Allmänt;
OJ, vilken vecka alltså. Jag kom ju till Sundsvall på måndagkväll och det var bara att lägga sig nästan när man kom fram. Vi fick lite sovmorgon på tisdagen och började inte förrän 10.15 och vi var kvar hela den dagen men direkt när vi slutade vid 17 så satte vi oss i biblioteket på Universitetsområdet och satt där till 19.00 då det slutade. Onsdagen och resten av dagarna började vi vid 8.15 men onsdag gick vi redan vid 15 och torsdagen redan vid 12 för att sätta oss på bibblan och sitta där till stängning och sen fortsatte vi att plugga även när vi kom hem. 

Eftersom jag skulle stanna där under helgen så passade jag och syster på att plugga även efter att vi slutade klockan 12. Vi satt på bibblan till stängning klockan 17 och sen fortsatte vi att plugga även hemma hos henne tills dess att jag skulle börja åka hem till min vän där vi skulle ha tjejhelg tillsammans med en annan vän. 

Vi hann göra bort 3 uppgifter, dessa ska jag nu gå igenom det sista på för att sen skicka in dem. Har dock ett problem just nu som gör att det inte riktigt går men det får jag ta i ett annat inlägg. Eftersom jag skriver så sällan så blir det ofta långa inlägg när jag väl skriver. Just nu sitter en sovvägrande Nanna bredvid mig och målar. Hon är så duktig på det trots att hon är så liten :) Stolt mamma! <3

 

Kommentera inlägget här :