Fina ljusa kläder

publicerat i Allmänt;
Är något jag verkligen älskar. Pastellfärger och vita kläder. Men jag hatar verkligen fläckar. Egentligen skulle Nanna bara haft på sig svarta kläder 😅 men det är ju inte så fint. Nu fick jag hem lite jackor och sockar till Nanna igår, kunde inte hålla mig så köpte en gul och en ljusrosa. Båda i pastelliga färger. Såååå fina! Fanns inte så många mörka färger heller så egentligen hade jag inte så mycket val. Får se hur de håller sig under sommarn. Fläckar blir det ju såklart på kläder ändå, framför allt på barnkläder. Men vi vuxna är ju noga med att inte spilla och få fläckar på våra när vi äter så jag är noga med det också  när det kommer till Nanna. Haklapp eller ta av de gånger som man inte har haklapp. För vissa fläckar går fasen inte bort, än vad man provar med. Typ fettfläckar, tomat eller ja, allt rött och banan är ju helt omöjligt. 

Känns så jäkla tråkigt att köpa en massa kläder som sen får fläckar som inte går bort. Speciellt då älskling inte direkt älskar att köpa kläder till Nanna och det oftast blir jag som gör det 😅 aja, har börjat att få ihop hennes sommargarderob nu. Saknas lite skor, sandaler och vardagsskor. Gillar Kavat men de är lite dyra. Vad jag längtar till man har jobb och man inte behöver tänka lika mycket på ekonomin som man gör nu. 

(null)



Kommentera inlägget här :