Fina naglar

publicerat i Allmänt;
Jag har ju inte blivit bortskämd med varken långa och starka naglar eller långa och fina ögonfransar. Så trist då jag verkligen känner mig fin med båda sakerna. Lite ytligt sådär men alla har väl något som gör att de kan känna sig extra fin. 

Jag har sagt det att när jag väl börjar jobba så ska jag unna mig naglar varje månad. Jag har ju inga andra laster i livet som att röka, snusa eller ens spenderar pengar på alkohol varje vecka eller månad ens. Tänk vad rökare och snusare lägger på snus varje månad? Det kostar också, jag har två föräldrar som röker och jag vet hur mycket pengar som går åt till det. Så då tänker jag att det även om det är mycket pengar på nagelfix så är det värt det. Slipper ju dessutom köpa nagellack och allt annat som man köper annars. Har så otroligt fina naglar nu, älskar dom! Och har redan sparat bilder på flera andra set jag ska göra 

(null)

(null)

Så ser de ut i olika ljus ☺️ nu ska jag ut och skruva ihop sista stolen av utemöblerna. Det blev så himla bra. Ska visa en bild sen ☺️

Kommentera inlägget här :