Tisdag

publicerat i Allmänt;
Jag gör min näst, näst, näst sista dag imorgon på praktiken och det känns faktiskt riktigt bra. Nu vill man ju börja jobba och få betalt liksom :P Sen kommer det kännas riktigt lyxigt att kunna plugga på dagtid istället för på kvällarna. Två kvällar i rad har jag åkt direkt hem till mamma medan Sammy har hämtat Nanna, för att hinna plugga så mycket som möjligt. Imorgon ska nämligen första utkastet till examensarbetet in så måste lägga in en sista växel. Imorgon åker Sammy med Nanna till Svanabyn så kan sitta hemma imorgon och plugga och även hinna träffa Nanna innan hon somnar för natten. De två sista kvällarna har jag kommit hem efter att hon har somnat, vilket känns så himla hemskt. Jag mår på riktigt fysiskt och psykiskt dåligt att inte få träffa henne.

Efter nästa vecka kan vi dock gå tillbaka till vårt sista lyx igen, innan verkligheten med heltidsjobb drar igång. Vara ledig var och varannan fredag, sluta förskolan klockan 15 och ha lugna kvällar igen. Ser fram emot det. Ska bli så härligt. Nu ska vi lägga oss, tänkte försöka vakna pigg imorgon. Får se hur det går ;P 

 

Kommentera inlägget här :