Avdamma gamla saker

publicerat i Allmänt;
Jag har dammat av mitt gamla aktivitetsarmband. Före detta hade jag ett från Jawbone men det gick sönder konstant, samma var det för kusins armband av samma märke. Tyckte verkligen om det, det var litet och nätt och hade en bra app. Men blev tokig på att vara tvungen att skicka in det hela tiden så då blev det istället ett från Fitbit. Den är ganska klumpig men gillar det här att kunna se hur jag har sovit, hur många steg och aktiva minuter man har under en dag osv. Fitbit har väldigt bra app faktiskt också, med challanges och sånt som man kan vara med på. Nej jag gillar den, näst efter Jawbone då. 


Bildkälla: teknikmagasinet

Nanna sover och älskling är och duschar. Skulle också behöva duscha men jag vet inte om jag ids. Det är så jäkla jobbigt att åka iväg för att duscha. Och speciellt då det oftast blir efter Nannas läggning. Jag hinner bli så trött, och då måste man ut med bilen och åka antingen hem till mor och far eller till brandstationen. Usch, det blir sånt projekt varje gång. Nanna var någorlunda nöjd över att få bada idag, det var iaf inte värre än vanligt. Men nu är hon ren och fin och ligger i en ny mjuk pyjamas och sover gott. Snart ska jag också lägga mig. Jag längtar!
 

Kommentera inlägget här :