Aldrig ropa hej

publicerat i Allmänt;
Man ska aldrig ropa hej, jag trodde att jag skulle få tillbaka en hel telefon. Den kom tillbaka mer trasig än innan och det slutade med att jag hellre hade velat ha en sprucken skärm än som den är nu. Hemknappen går inte att använda, främre kameran är trasig och det går varken att spela upp ljud samt höra eller prata i telefonen. Så jag kan med andra ord inte ringa eller ta emot samtal. En ganska väsentlig del när det kommer till ens mobiltelefon. Suck! Ska skicka in den så fort som möjligt och se vad försäkringen säger. Dubbelsuck!

Nanna somnade iaf på 20 min utan något klagande alls ikväll. Hon sover hela nätterna, i sin säng. Allt är frid och fröjd och jag är så glad. Så härligt! Vi är hemma igen nu, imorgon ska jag hjälpa till vid skotertävlingen. Spännande, man kommer ju dock missa tävlingen. Nej, nu ska jag tömma min telefon så jag kan skicka in den till veckan....

 
Fick nya naglar idag iaf, så fräscha och somriga. Fick ett presentkort av fina vänner, vilket kom väl till pass <3
 
 
 

Kommentera inlägget här :