Dagbok: Söndag 24 juni 2018

publicerat i Allmänt;
Hemma igen, jag och Nanna har varit i Ormsjö och firat midsommar. Älskling har haft beredskap och det innebär att han måste befinna sig hemma eller iaf runt samhället för att hinna ner på brandstation. Det har varit en otroligt lugn midsommar, vi gjorde en midsommarstång och var ute i blåsvädret men annars myste vi inomhus. Vädret har ju som sagt inte varit på topp, vilket är tråkigt även om det ofta är standard på midsommar. 

Kom hem i eftermiddag och då åkte vi och åt för att sen lägga Nanna, hon var så trött. Måste dock medge att jag också somnade. Haha jag är så trött efter veckan som var med jobbet. Det blev en stressig vecka och mycket att göra, inte många sekunder sittandes. Rensat och donat samt inventerat allt material. Det tar tid! Egentligen skulle jag ha behövt vara där mer men det skulle jag nog inte få betalt för så struntar i det. Det får bli en stressig vecka innan höstterminen drar i gång. 

 Blir en tidig kväll ikväll, måste försöka lägga mig tidigare och inte vara vaken halva nätterna. Bjuder på en midsommarbild med full mundering på Nanna då det var så jäkla kallt. 

 
 

Kommentera inlägget här :