Vilken dag

publicerat i Allmänt;
Dagen har gått riktigt fort, det har varit lite stökigt men ändå över förväntan :) Och imorgon är det fredag så det känns bra. Jag velar dock som fasen, Sammy ska köra skoter i Borga. Eller ja, eventuellt, då det verkar som att det inte är så många som ska köra som han brukar köra med. Vi var ju tänkt att fiska från början och jag är sugen på att göra det ändå och att Nanna ska få va med och fiska i år. Kanske vinna barnklassen eller så. Men då vill man ju till Borga också. Velar-Cilla som vanligt. Blir galen på mig själv. 

Nanna sover, somnade på en gång som vanligt numera. Vi var och hälsade på gammelfarfar, Sammys farfar idag efter dagis så hon var utslut alltså. Men så nöjd. Hon minns honom och pratade med honom som tusan. Hon verkar ha ett bra minne, iofs var det inte jättelänge sen men ändå ett litet tag :) Nu blir det lite Riverdale, en ny serie jag har börjat följa. Fick bort lite skolarbete idag så jag kan med gott samvete bara sitta och mysa ett tag nu innan läggdags :) 

 
 



Kommentera inlägget här :